1-800-555-7463 Free Shipping
0 artikelen Mijn winkelwagen
Totaal € 0,00
 

Verzenden & retourneren

VERZENDEN & LEVERING

VERZENDPROCES
Tijdens uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden van de levertijd. Voordat u een bestelling plaatst staat aangegeven of een product op voorraad is of dat deze bij onze leverancier besteld moet worden. Een product die wij op voorraad hebben is binnen één á twee dagen bij uw thuis bezorgd. Als er niet wordt vermeld dat wij een product op voorraad hebben, dan wordt u altijd op de hoogte gehouden van de levertijd.

Uw bestellingen worden bezorgd door PostNL of door de eigen afleverservice van Bos Oficce. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ziet u in uw bestelstatus een nummer bij de bestelling (bij POSTNL begint het met 3S). Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

BESTELLING VOLGEN
De status van uw bestelling kunt u terugvinden bij ’Mijn account’. Als uw bestelling als pakketpost wordt verzonden door POSTNL, kunt u uw bestelling volgen via POSTNL haar ‘tracktrace’ systeem. U vermeldt uw bestelnummer (let op! dit kan alleen wanneer er 3S aan het begin van uw bestelnummer staat) en postcode, u krijgt vervolgens te zien in welk traject uw bestelling zich bevindt. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Wanneer u ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ in beeld krijgt, is uw bestelling nog niet verwerkt. Probeer het dan later nog eens.

LEVERTIJDEN
Levertijd is 1-4 werkdagen voor bestellingen die je laat thuisbezorgen. Meestal leveren wij binnen twee werkdagen. In uw ‘Mijn account’ kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Als uw bestelling in uw ’Mijn account’ de status 'verzonden' heeft maar u heeft deze nog niet ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

HERROEPINGSRECHT
Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop? Na aankoop van uw product heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na aflevering van de bestelling. Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid aan te geven het product te willen retourneren. Uw bestelling dient, na ontvangst, binnen 14 dagen teruggestuurd te zijn. Binnen dit termijn mag u het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. U kunt het product gratis retourneren, daarbij dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Vergeet niet het factuur of de pakbon mee te sturen. U retournering kunt u versturen naar onderstaand antwoordnummer

Bos Office Retouren
Antwoordnummer 74
1620 VB HOORN

AFLEVERADRES
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Ga hiervoor naar ‘Mijn adressen’ en geef aan dat u een ander afleveradres wilt door op aanpassen te klikken.
Kan ik het factuur op een ander adres laten bezorgen dan het afleveradres?
Het is mogelijk om het factuur op een ander adres te laten bezorgen. Ga hiervoor naar ‘Mijn adressen’ en geef aan dat u een ander factuuradres wilt door op aanpassen te klikken.

FOUTIEVE LEVERING
Als u een foutieve levering heeft, neem dan contact op met onze verkoopafdeling.

RETOURNEREN

RETOURNEER VOORWAARDEN

Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop? U kan uw bestelling, onder bepaalde voorwaarden, retourneren.

Uw bestelling dient, na ontvangst, binnen 14 dagen teruggestuurd te zijn. Binnen dit termijn mag u het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. U kunt het product gratis retourneren, daarbij dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Vergeet niet het factuur of de pakbon mee te sturen. U retournering kunt u versturen naar onderstaand antwoordnummer

BESTELLING RETOURNEREN

U kunt een bestelling retourneren onder de gestelde voorwaarden naar onderstaand antwoordnummer.

Bos Office Retouren
Antwoordnummer 74
1620 VB HOORN

TERUGBETALING
Nadat de retournering bij Bos Office verwerkt is krijgt u een ontvangstbevestiging van ons. Nadat u deze ontvangstbevestiging heeft ontvangen kunt u binnen 14 dagen het door u betaalde bedrag terug verwachten. Wij storten het bedrag terug via de door uw gebruikte betaalmethode.

Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze Klantenservice.

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel kosteloos naar:

Antwoordnummer:

Bos Office Retouren
Antwoordnummer 74
1620 VB HOORN